1 de maig del 2015

Recepta il·lustrada per a fer melindros

(Versión en castellano al final del post)*
Aquesta recepta es fa amb la mateixa base que el pa de pessic a l'estil genovès, però modificant-ne la presentació final. La vaig deduir després de provar el pa de pessic i seguint la recepta de la meva amiga Sònia. I si ets com jo: de dolços, t'encantaran sucats en xocolata desfeta!

Recepta il·lustrada per a fer melindros. ©Imma Mestre Cunillera
--------------------------------
Receta ilustrada para hacer soletillas.
Esta receta se elabora de la misma manera que el bizcocho estilo genovés, pero cambiando la presentación final. La deduje después de probar el bizcocho genovés y siguiendo la receta de mi amiga Sónia. Y si eres como yo: de dulces, ¡te encantarán mojados en chocolate caliente!
--------------------------------
És una recepta ben senzilla i ràpida. Sempre he pensat que eren molt difícils de fer i ja veus que no. Espero que t'animis a fer-la i la comparteixis. Bon profit!
Es una receta muy sencilla y rápida. Siempre he pensado que eran difíciles de hacer y ya ves que no. Espero que te animes a hacerla y la compartas. ¡Buen provecho!

2 comentaris:

  1. Amb aquestes il.lustracions tan clares, segur que em quedaran bé. D'aquí una estona m'hi posu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ja m'explicaràs. Jo també en faré aquesta tarda. 1 petó.

      Elimina