14 de juliol del 2014

DESPERTA ESPARREGUERA

Fotos pel Despierta_2014 de Álvaro Sanz. ©ImmaMestreCunillera
Diumenge, 22 de juny de 2014. 5:30am. Sona el despertador, però és diumenge i no haig d'anar a treballar. Com sempre, l'apago i m'arronsso 5 minuts més entre els llençols. Els cinc minuts de glòria. De vegades, deu. O fins i tot, vint. Tot depèn de l'hora que hagués anat a dormir la nit anterior. Però és diumenge, no cal que em llevi tan d'hora. Fins i tot els dies de cada dia no m'hi llevo pas. I aquesta vegada, en canvi, no em costa desfer-me dels llençols i sortir del llit d'un vot.

Motiu: El projecte Despierta 2014de Álvaro Sanz
Objectiu: Sortir al carrer buscant allò que més s'assembli a la foto perfecta, mentre veig sortir el sol.
Lloc: En el meu cas, els carrers d'Esparreguera.
Durada: De 6:00h a 8:00h am.
Despierta_2014 de Álvaro Sanz. ©ImmaMestreCunillera
Per un dia, deixo la il.lustració i em dedico a la fotografia. Va valer la pena. Ja estic esperant el pròxim! Feina feta des de primera hora del matí i encara em queda tot el dia per gaudir de l'última jornada del cap de setmana. Sempre es diu que la llum, quan surt o se'n va el sol, és màgica. Aquest dia ho vaig poder experimentar. M'agrada fer el mandra al llit, un diumenge que la calor no apreta. Si no tinc feina a fer, acostumo a obrir la finestra i deixar passar l'aire fresc mentre devoro algun llibre,  però també m'agrada matinar i aprofitar el dia amb alguna activitat creativa i estimulant. Aquest diumenge el vaig començar ben d'hora. Contenta, amb alegria i ganes. El vaig aprofitar. I molt! i me'n vaig anar a dormir cansada, però amb una sensació d'haver fet un munt de coses interessants que m'omplien l'ànima i l'autoestima. Una sensació de benestar em va recórre el cos i em vaig sentir bé i en pau. Em vaig sentir millor. L'aire fresc de primera hora del matí em va omplir els pulmons de vitalitat i em sentia amb forces i energia per superar qualsevol repte.

No em va sortir la foto perfecta, però la llum que banyava els carrers del poble, a aquelles hores del matí, em van deixar del tot al.lucinada i sorpresa. Necessitava que el temps es parés per poder fotografiar cada racó que em deixava bocabadada.
Fotos pel Despierta_2014 de Álvaro Sanz. ©ImmaMestreCunillera

Fotos pel Despierta_2014 de Álvaro Sanz. ©ImmaMestreCunilleraFotos pel Despierta_2014 de Álvaro Sanz. ©ImmaMestreCunillera


Fotos pel Despierta_2014 de Álvaro Sanz. ©ImmaMestreCunillera

Fotos pel Despierta_2014 de Álvaro Sanz. ©ImmaMestreCunillera


La foto que vaig presentar va ser aquesta:
Fotos pel Despierta_2014 de Álvaro Sanz. ©ImmaMestreCunillera

Sabia que molta gent presentaria paisatges bucòlics de platges o muntanyes maravelloses, banyades amb la llum daurada del sol quan es lleva i que fa que el lloc encara sigui més especial, i vaig voler plasmar una imatge més urbana, en la qual el meu, més que conegut, poble quedés immortalitzat d'una manera màgica. És sorprenent el què pot irradiar Esparreguera quan els carrers encara no estan posats i la gent encara no és capaç d'obrir un ull per donar-li somrient el bon dia a la frescor d'un diumenge a primera hora.

Fotos pel Despierta_2014 de Álvaro Sanz. ©ImmaMestreCunillera


#despiertafoto #esparreguera #ImmaMestre

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada