15 de gener del 2014

Amb una taca de tinta xina

taca de tinta xina

Fa temps, des del workshop de pintura mural que vem fer a Esparreguera amb la Joana Santamans, em vaig comprar un pot de tinta xina per començar a il·lustrar parets a tort i a dret. La iniciativa es va quedar en només un projecte dins el meu cap, però des de llavors, he anat tenint les ganes de trobar un moment i experimentar amb la tinta.

També recordo que un dels exercicis que ens proposaven la Mariona Cabassa i la Rebeca Luciani en un dels tallers d'àlbum il·lustrat i personatges que he fet amb elles, era precisament, sense mirar, fer taques de tinta (en aquell cas, jo ho vaig fer amb aquarel·les) i d'allà, treure'n personatges.

I ahir, vaig unir conceptes i vaig estar jugant amb la taca de tinta negra. Aquest n'es el resultat del dia d'ahir:

il·lustració feta amb taca de tinta xinaSón personatges fets amb la taca de tinta xina negra (més espontània i gruixuda), punta fina negre, per definir els protagonistes i retoladors Posca de color blanc per esboçar els detalls.

Qui sap si d'aquí se'n pot treure alguna il·lustració decent o començar un àlbum infantil il·lustrat...

2 comentaris:

  1. Lorena Barrionuevo Grabinskidimecres, 15 de gener, 2014

    Imma, estoy cada vez más enamorada de tu trabajo! qué belleza!!! :0

    ResponElimina
    Respostes
    1. uau, Lorena, muchísimas gracias! que ilusión escuchar esto!no sabes lo que me animan estos comentarios!;P y yo enamorada de tus fotografías, ya lo sabes!;D
      1 abrazo bien fuerte para ti!

      Elimina