5 de juliol del 2013

El meu "mini-jo"

L'altre dia vaig rebre una sorpresa al meu correu! Quina il·lusió! Sabeu què era? Un "mini-jo"! Sí, sí!

Que no sabeu què és? Doncs un retrat caricaturitzat meu, fet per la Carol de Tuminitú. Al seu blog podeu veure tots els que porta fets des que el va obrir, al 2008. Flipareu! Són una passada! És una sensació molt divertida veure't retratada en forma de caricatura. Jo vaig riure molt quan em vaig veure! M'assemblo, oi? Trobo que l'ha clavat! Estic molt contenta! No paro de mirar-me'l i ensenyar-lo!;)

Fa un parell de setmanes m'hi vaig posar en contacte perquè vaig conèixer la iniciativa sobre intercanvis (trueques, en diu ella) que havia començat a finals de maig d'aquest 2013. I aquest és el resultat:
© tuminitu

Ha quedat xulo, oi?

Em fa molta il·lusió! Ella és un sol. La il·lustració em representa a mi, però crec que també té molt d'ella. Segons vaig deduir en els mails que ens enviàvem i xafardejant per la seva web, la descriuria com una persona dinàmica, entusiasta, colorista, amable i molt propera. Vaja, d'aquelles persones que no t'avorreixen mai i amb qui et fas uns tips de riure. En un tres i no res vaig tenir el retrat al mail! És una il·lustració en alta resolució que permet adaptar-la a qualsevol format i aplicació!
© Tuminitu

La dinàmica d'aquest projecte és canviar un servei per un altre. Ella fa retrats caricaturitzats i a canvi, rep un altre retrat o algun  producte fet a mà (Handmade, per a ser moderns).

En el meu cas, el seu retrat va ser intercanviat per un dels estoigos de tela per a llàpissos i pinzells que faig.
Li vaig fer aquest model perquè em va semblar que és el que més encaixava amb la seva personalitat enèrgica i vital.

Em consta que va quedar encantadíssima!  Tot el regal, tan el pack com l'estoig, està íntegrament fet a mà.
Si us agraden aquest estoigos, us recordo que estan disponibles a la botiga! Podeu accedir-hi mitjançant l'icona de Compra On-line que hi ha a la columna dreta del blog o clicant directament aquí!

I del "mini-jo" què me'n dieu? Els que em coneixeu, em reconeixeu? Jo em sento molt identificada! És una passada! Gràcies, Carol!

2 comentaris:

  1. Mil gracias por tus palabras!!! Ha sido súper divertido dibujarte, y mi estuche ¡¡me encanta!!! :) Estoy segura de que vas a tener muchísimo éxito Imma, un petonet!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A eso vamos!;) Y mil gracias a tí, también!;)

      Elimina