11 d’abril del 2013

més mencions!

L'altre dia em vaig llevar contenta: en obrir els mails vaig veure que el Xavi de yonolotiraria.com m'havia escrit un comentari dient-me que em mencionava en un post al seu blog! Que fàcil és arrancar-me un somriure! ;) No sóc de llevar-me de mal humor, però aquell comentari em va fer despertat de cop i començar el dia amb optimisme.


Pels que no coneixeu el seu blog, està replè de productes reciclats i, tal com aconsella el nom del seu blog, més val no llençar res. A tot se li pot donar una segona oportunitat i una segona vida!

Visiteu-lo ara mateix, que us quedareu enganxats amb tots els recursos que aporta.

Primer de tot, us atraparà el disseny del blog.  A mi em va captibar la força que té la capcelera i la il·lustració del logo i els tons blaus que utilitza.


I després, és interessant veure com transforma, hàbilment, infinitat de productes com aquesta calaixera que em va cridar l'atenció...
 



...o aquest tamboret que em té el cor robat.
 
 (totes les imatges d'aquest post són extretes del seu blog)

També trobareu la tenda on-line on ven productes que ell mateix confecciona. Des de detalls per ocasions i events especials fins a mobles que ell mateix recicla i restaura.

No ho trobeu interessant?A mi, això de veure l'abans i el després d'un producte, m'ha enganxat!

1 comentari: